arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Η αγορά καλλυντικών στην Ινδία
ximeio

Ο Τομέας των ειδών προσωπικής περιποίησης είναι ευρύτατος, καθώς περιλαμβάνει έναν πολύ μεγάλο αριθμό προϊόντων, που ξεκινούν από απλά, καθημερινής χρήσης προϊόντα (π.χ. σαπούνια, σαμπουάν) και φθάνουν σε ακριβά και εκλεπτυσμένα καλλυντικά, η παραγωγή των οποίων βασίζεται, συχνά, σε τεχνολογία αιχμής.

Η παρούσα έρευνα κάνει αναφορά σε όλα τα προϊόντα του κλάδου. Όμως, καθώς –όπως θα γίνει σαφές στη συνέχεια- τα καλλυντικά μαζικής κατανάλωσης παράγονται εγχωρίως και πωλούνται σε όλη της επικράτεια της Ινδίας σε πολύ χαμηλές τιμές, τις οποίες δε δύνανται να ανταγωνιστούν τα παρόμοια εισαγόμενα προϊόντα, η έρευνα επικεντρώνεται στα ακριβότερα καλλυντικά, που απευθύνονται σε πιο περιορισμένο (γεωγραφικά και εισοδηματικά) καταναλωτικό κοινό.

Ομοίως, γίνεται αναφορά σε όλες τις επωνυμίες καλλυντικών. Καθώς, όμως, οι διεθνείς εταιρείες είναι γνωστές και στην Ελλάδα, καταγράφονται αναφορικά με αυτές κάποιες παράμετροι της στρατηγικής εισόδου τους στην ινδική αγορά και, ενδεικτικά, οι τιμές ορισμένων προϊόντων τους.

Αναλυτικότερα παρουσιάζονται τα –πιθανότατα άγνωστα- στους Έλληνες επιχειρηματίες ινδικά καλλυντικά (μη μαζικής κατανάλωσης), τα οποία όλα είναι φυσικά και στηρίζονται στο παραδοσιακό θεραπευτικό σύστημα Ayurveda. Για τον λόγο, ότι στην πλειοψηφία τους και τα ελληνικά καλλυντικά είναι φυσικά, η παρούσα έρευνα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα σε αυτά.
Η παρούσα έρευνα στηρίχθηκε κυρίως σε δευτερογενείς και, σε πολύ μικρό βαθμό, σε πρωτογενείς πηγές. Η πρωτογενής έρευνα αφορά σε γνώμες που ζητήθηκαν από επαγγελματίες του τομέα των ειδών προσωπικής περιποίησης (αισθητικούς) σχετικά με την ποιότητα των ινδικών καλλυντικών καθώς και τη γνώμη των πελατών τους για αυτά. Επίσης, αφορά σε μικρή έρευνα που διενεργήσαμε ανάμεσα σε γυναίκες διαφορετικών εισοδηματικών τάξεων για τα είδη των καλλυντικών που χρησιμοποιούν και για το τι αναμένουν από τη χρήση τους. Μέρος των κεφαλαίων 4 και 7 στηρίχθηκε στην εν λόγω πρωτογενή έρευνα.

Εδώ θα δείτε αναλυτικά όλη την έρευνα

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα