Οι ανανεώσεις αδειών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών από το Επιμελητήριο Αρκαδίας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 09/02/2017 / ΩΡΑ: 10:00 / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: TOP NEWS, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΝΕΑ

Ασφαλιστικοί και Αντασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, Συνδεδεμένοι ή μη, των οποίων η ισχύς της ταυτότητας (αδείας) που τους έχουν χορηγήσει τα Επιμελητήρια έληξε την 31η Δεκεμβρίου του 2016 πρέπει να τις ανανεώσουν για το 2017.

Για την ανανέωση της ταυτότητας (αδείας) και στο χρονικό διάστημα από 1.1.2017 έως και 31.3.2017, σύμφωνα με το Ν. 1569/85, ως ισχύει και το ΠΔ 190/06, πρέπει να προσέλθετε στην Υπηρεσία μας και να συμπληρώσετε:

1. Την αίτηση ανανέωσης της ταυτότητας (αδείας) σας (η εν λόγω αίτηση χορηγείται προτυπωμένη για την εξυπηρέτηση του ενδιαφερόμενου).

2. Υπεύθυνη Δήλωση. (Θα την βρείτε στο Επιμελητήριο Αρκαδίας)

3. Πλαστικοποιημένη ταυτότητα ασφαλιστή.

 

 

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ


Σας ενημερώνουμε ότι πρέπει να μεριμνήσετε για την καταβολή του «τέλους διατήρησης μερίδας» της επιχείρησής σας στο Γ.Ε.ΜΗ. εντός της τρέχουσας χρήσης, διότι στο τέλος της χρήσης, σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπουργικής απόφασης 79752/30-12-2014, «τα εν λόγω τέλη αποστέλλονται από την αρμόδια υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. του οικείου Επιμελητηρίου στη Φορολογική Διοίκηση για βεβαίωση και είσπραξη με βάση τις διατάξεις του κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων»

Σας ενημερώνουμε επίσης, ότι όλες οι επιχειρήσεις που είναι καταχωρημένες στο ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ (Γ.Ε.ΜΗ.) και δεν είναι κεφαλαιουχικές – και πιο συγκεκριμένα όλες οι Ο.Ε, Ε.Ε, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ και ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – έχουν υποχρέωση υποβολής στο Γ.Ε.ΜΗ. αποδεικτικού κατάθεσης φορολογικής δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υπουργικής Απόφασης 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ. 3623, τ.Β΄). Η καταχώρηση γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο, το αργότερο δύο μήνες μετά την υποβολή της φορολογικής δήλωσης στον ιστότοπο: https://services.businessportal.gr

Τέλος, ελέγξτε και τις άλλες υποχρεώσεις σας στο Επιμελητήριο Αρκαδίας, που τυχόν εκκρεμούν.