arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Συμβουλές για Εύρεση των Κατάλληλων Λέξεων – Κλειδιών Στόχευσης και Ενσωμάτωσης τους, σε μία Σελίδα Στόχο στο SEO
tzoanaseo1

Πως επιλέγουμε τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσουμε σε μία σελίδα που θέλουμε να δούμε να ανεβαίνει ψηλά στις οργανικές κατατάξεις της Google; Πως τα χρησιμοποιούμε στην σελίδα μας με το καλύτερο τρόπο, για να είναι πιο φιλική ως προς την Google μηχανή αναζήτησης;

Στο προηγούμενο άρθρο ξεκινήσαμε να μιλάμε για τις τεχνικές βελτιστοποίησης μίας συγκεκριμένης σελίδας όσον αφορά το πώς είναι αυτή η σελίδα φτιαγμένη η ίδια (On-page SEO).

Είναι μία πολύ καλή ώρα τώρα, να μπούμε σε αυτό το κομμάτι με περισσότερη λεπτομέρεια.

Έρευνα Αγοράς για Λέξεις Κλειδιά ή «Keyword Research»

Η καλύτερη έρευνα μίας αγοράς για την εύρεση των κατάλληλων keywords στόχευσης και ενσωμάτωσης στις τεχνικές Search Engine Optimization, γίνεται με επαγγελματικά εργαλεία. Η ίδια χρησιμοποιώ το «AHREFS» εργαλείο καθώς έχει την μεγαλύτερη βάση δεδομένων όσον αφορά σημαντικούς παράγοντες στο SEO, όπως τα backlinks μίας ιστοσελίδας και των ανταγωνιστών.

Παραδειγματική Αγορά – Δικηγόροι Αθήνα

Ας πάρουμε σαν παράδειγμα έναν επαγγελματία δικηγόρο με γραφείο στην Αθήνα ο οποίος θέλει να τον βρίσκουν στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google.gr ο κόσμος πληκτρολογεί «δικηγοροι  αθηνα» στο Google search box. Είναι όμως αυτή η κατάλληλη (ή πρωταρχική λέξη – κλειδί; Ποιες άλλες άμεσα σχετικές λέξεις-κλειδιά ψάχνει ο κόσμος;

Πάμε να δούμε τι μας λέει το AHREFS εργαλείο. Ακολουθούμε τα Βήματα:

  • Πάμε στο “Keywords Explorer” του AHREFS και γράφουμε στο πεδίο το keyword που έχουμε στο μυαλό μας. Επιλέγουμε την χώρα στόχο «Ελλάδα» και πατάμε το πορτοκαλί κουμπί.

tzoanaseo1.PNG?mtime=20180404115515#asset:82893

  • Βλέπουμε τα εξης: Το keyword «δικηγοροι  αθηνα» έχει ένα μέσο όρο μηνιαίων αναζητήσεων 350 στην Ελλάδα, ενώ τα αποτελέσματα στην Google για αυτήν την λέξη- κλειδί, λαμβάνουν κατά μέσο όρο συνολικά 447 clicks. Από αυτά τα clicks, το 31% είναι clicks στις πληρωμένες διαφημίσεις στην Google και το υπόλοιπο 69% των clicks γίνεται στα οργανικά (SEO) αποτελέσματα.

tzoseo22.jpg?mtime=20180404115644#asset:82894

  • Είναι αυτή η τοπ λέξη κλειδί στόχευσης για κάποιον δικηγόρο στην Αθήνα που θέλει να τον βρίσκουν όσοι κάνουν αναζητήσεις στην Googleγια δικηγόρους στην Αθήνα; Πηγαίνοντας στο κάτω μέρος μίας αναζήτησης στο “KEYWORD EXPLORER” του AHREFS , βλέπουμε ένα «overview» των αποτελεσμάτων στην 1η σελίδα για το συγκεκριμένο keyphrase «δικηγοροι αθηνα». Από τα δεδομένα εκεί βλέπουμε ότι υπάρχει η φράση «δικηγοροι αθηνων» φαινεται να έχει 1000 μηνιαίες αναζητήσεις που είναι 650 αναζητήσεις παραπάνω από την πρώτη αναζήτηση. Παίρνουμε την φράση «δικηγοροι αθηνων» και πάμε να δούμε τους αριθμούς της, δηλαδή πόσα clicks γίνονται στην Google ανά μέσο όρο το μήνα στα Google αποτελέσματα.tzoseo3.PNG?mtime=20180404115843#asset:82895
  • Βλέπουμε ότι για την 2η αναζήτηση στην Google γίνονται 1100 clicksαπό τα οποία το 39% είναι από πληρωμένες διαφημίσεις στην Google και το υπόλοιπο 61% είναι από clicks στα SEO αποτελέσματα.

tzoseo44.jpg?mtime=20180404120024#asset:82896

  • Επιλέγουμε λοιπόν ως πρωταρχική φράση – κλειδί την «δικηγοροι αθηνων», που έχει περισσότερες αναζητήσεις αλλά και για την οποία οι χρήστες κάνουν τα περισσότερα οργανικά clicks στα αποτελέσματα που εμφανίζονται για αυτήν στην Google.
  • Σαν δευτερεύουσα επιλέγουμε την φράση «δικηγοροι αθηνα» και συμπεριλαμβάνουμε και άλλες σχετικές λέξεις κλειδιά που έχουν νόημα από άποψη μηνιαίων αναζητήσεων και clicks από την έρευνα στο Keyword Explorer δηλαδή «δικηγοροι αθηνα κεντρο» και «οι καλυτεροι δικηγοροι της αθηνας» κτλ.

tzoseo55.jpg?mtime=20180404120156#asset:82897

Ενσωμάτωση των Λέξεων – Κλειδιών στο Στήσιμο On-Page SEO της Σελίδας Στόχοι για Δικηγόρους Αθηνών

Εφόσον βρήκαμε τις φράσεις κλειδιά στόχευσης για την σελίδα μας είναι ώρα να τα ενσωματώσουμε σε αυτήν.

Φροντίζουμε λοιπόν τα εξής παρακάτω:

  • Να φτιάξουμε έναν SEO Τίτλο (ο τίτλος που εμφανίζεται στην Google ενός αποτελέσματος στα οργανικά) που θα ξεκινάει με την πρωταρχική λέξη κλειδί, δεν θα ξεπερνά τους 60-70 χαρακτήρες συνολικά και εάν γίνεται να περιλαμβάνει κάποια από τις δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά. Π.χ: «Δικηγοροι Αθηνων: Δικηγορικο Γραφειο στην Αθήνα (Κεντρο)»
  • Να φτιάξουμε μία SEO Περιγραφή με την ίδια λογική του τίτλου, δηλαδή να περιέχει τις φράσεις στόχους με έξυπνο τρόπο και θα έχει και ένα κάλεσμα για να προκαλέσει τον χρήστη να κάνει κλικ. Σκοπός είναι να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του χρήστη για να κάνει το κλικ στο δικό μας αποτέλεσμα. Η SEO Περιγραφή μπορεί να είναι συνολικά μέχρι και 300-320 χαρακτήρες μετά από σχετικά πρόσφατη αναθεώρηση της Google.
  • Να έχουμε ένα και μόνο «Heading 1» (Ορατός τίτλος μέσα στο κείμενο) που θα περιέχει την πρωταρχική φράση κλειδί και μετά «Heading 2» και «Heading 3» τα οποία θα περιέχουν τους δευτερεύοντες στόχους σε φράσεις κλειδιά.
  • Να έχουμε μία αντιπροσωπευτική εικόνα στην σελίδα στόχο μας με όνομα αρχείου την πρωταρχικό στόχο και αντίστοιχο image title και alt title (τα properties της εικόνας).
  • Να έχουμε ικανοποιητικό κείμενο στην σελίδα μας το οποίο βοηθάει τον χρήστη δίνοντας του ουσιώδη πληροφορία αλλά και περιέχει τα keywords στόχους μας με φυσικό τρόπο.
  • Να δημιουργούμε «internal links» στην σελίδα στόχο μας από άλλη σχετική σελίδα μας στο ίδιο website μας, με τον τίτλο του link να είναι αντιπροσωπευτικός της σελίδας στόχου μας (δηλαδή να περιέχει τις λέξεις-κλειδιά στόχους).

Της Ιωάννας Βαίου

Πηγή:epixeiro.gr

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα