arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Like ή Ad Blocker στους Influencers;
thought 2123970 1920

Πόσες φορές δεν έχεις αναρωτηθεί…”τι είναι τελικά αυτός ο influencer;”

Δε θυμάσαι πότε κι από πού πρωτοάκουσες τον όρο, αλλά πολύ σύντομα όλοι γύρω σου με ύφος μεγάλης αυτοπεποίθησης και τεχνογνωσίας μπορούσαν να μιλάνε άνετα για αυτό.
Εσύ εξακολουθείς να μην έχεις πολυκαταλάβει αλλά δε θες να είσαι στη μειοψηφία όσων δεν είναι trend ή δεν ακολουθούν τις επιταγές της digital εποχής.

Και εγώ είμαι εδώ για να σε ξεμπερδέψω, για να σχηματίσεις τη δική σου άποψη και για να αποκτήσεις γνώμη, καθώς είσαι ένας από τους κατεξοχήν χρήστες που βρίσκεσαι στα διαφημιστικά δίχτυα τους κι ας μην το έχεις καταλάβει.

Τι είναι ένας influencer; 
Τεμπέλης που δεν έχει με τι να ασχοληθεί;
Ψώνιο που εκμεταλλεύεται την εικόνα του για αναγνώριση;
Αεριτζής;

Αν μιλήσουμε σε γλώσσα marketing, ο influencer είναι είτε ένας αναγνωρίσιμος celebrity από κάποιο industry, είτε κάποιος με αυξημένη φήμη στο web και με αισθητή παρουσία στα social media που μπορεί να επηρεάζει τη γνώμη και τις συνήθειες των ανθρώπων που τον βλέπουν.

Και τι τακτική ακολουθούν και οι 2 σε αυτές τις περιπτώσεις;

Χτίζουν την εικόνα τους, έχουν επικοινωνία realtime με το κοινό τους, παρέχουν περιεχόμενο, κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κοινού και εν συνεχεία προωθούν “ανώδυνα” ό,τι θέλουν ως διαφήμιση που τις περισσότερες φορές οι πιο αδαείς δεν το καταλαβαίνουν καν.

Ναι, υπάρχουν και οι αφελείς παρατηρητές που ενώ πιστεύουν πως παρακολουθούν τον αγαπημένο τους παρουσιαστή, στην πραγματικότητα απλώς κοιτάζουν και καταγράφουν στη μνήμη τους μια σειρά από παρεχόμενες διαφημίσεις για συγκεκριμένες τοποθετήσεις προϊόντος ή λογότυπα.

Η ουσία είναι πως ένας αυθεντικός influencer εκθέτει την καθημερινότητα και στιγμές της προσωπικής του ζωής στο web.

Είναι οι στιγμές που ταυτίζεται ο τελικός χρήστης με τη ζωή και τις συνήθειες του προβαλλόμενου προσώπου.

Το influencer marketing, δεν είναι ένα αθώο celebrity marketing.

Ένα brand επιλέγει έναν influencer για να προωθήσει/διαφημίσει το προϊόν του αλλά οι περισσότεροι σκοντάφτουν σε ένα τραγικό και μη αναστρέψιμο λάθος.

Διαλέγουν τον πιο γνωστό και όχι τον πιο σωστό influencer.

Χρειάζομαι αυτόν που πρώτα θα είναι σχετικός με το δικό μου brand κι έπειτα θα έχει πιστό κοινό. -Α.Κ-

Χρειάζομαι αυτόν που πρώτα θα είναι σχετικός με το δικό μου brand κι έπειτα θα έχει πιστό κοινό.

Το λάθος matching και τα ακατάλληλα πρόσωπα τις περισσότερες φορές κάνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες να φαίνονται γελοίες και χάνουν πολύ από το κύρος και την εικόνα που θα έπρεπε να προσδίδουν.

Η μεγαλύτερη συμβουλή για τα brands;

“Το branding σας να εναρμονίζεται με το lifestyle & την προσωπικότητα του influencer που επιλέγετε!”

Το WOMM (Word of Mouth Marketing) επιφέρει διπλάσιες πωλήσεις από το παραδοσιακό marketing & τους παραδοσιακούς τρόπους προώθησης και διαφήμισης επομένως είναι συνετό τα brands να εκμεταλλεύονται σωστά τη δυναμική που έχει.

Το χαμηλό κόστος σε σχέση με άλλες καμπάνιες και διαφημίσεις σε άλλα μέσα, η ευκολία στην παραγωγή και η εξαιρετικά σωστή στόχευση κοινού είναι 3 χαρακτηριστικά που έχουν στη φαρέτρα τους οι influencers ώστε να διαπραγματεύονται με διαφημιστικές εταιρίες, brands και να έχουν κατοχυρωθεί πλέον ως η νέα τάση που φέρνει conversions.

Ο influencer λοιπόν, αφού πρώτα έχει μια καλή βάση για να μπορεί να διαπραγματευτεί (μεγάλο αριθμό από followers, επικοινωνία μαζί τους, ενεργά profiles στα social media, επιρροή στη γνώμη τους κά), γίνεται δόλωμα από τους guru της επικοινωνίας και της διαφήμισης και κάπως έτσι ξεκινάει μια σχέση συνεργασίας που έχει διττό σκοπό: α. αναγνωρισιμότητα του brand στο κοινό που επιθυμεί & β. λεφτά στα ταμεία του brand.

Και ποια είναι τα social κανάλια που βρίσκεται ένας influencer;

Σίγουρα ο θρόνος τους είναι στο Instagram. 🙂

Tης Αφροδίτης Κράβαρη

Πηγή:epixeiro.gr

 

influencers1.jpg?mtime=20180625155319#asset:91106

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα