Το άρθρο της εβδομάδας. Πώς μεγαλώνουμε το engagement και τις πωλήσεις στο Instagram της εταιρίας μας σε 4 βήματα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/10/2018 / ΩΡΑ: 17:00 / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΝΕΑ

Το Instagram είναι ίσως το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τη μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων χρόνων.

Με νέα features να βγαίνουν σχεδόν σε μηνιαία βάση, το engagement του Instagram, καθώς και η δημοτικότητα του είναι εμφανή από τον αριθμό των καθημερινών ενεργών χρηστών οι οποίοι καλύπτουν πλέον όλα τα ηλικιακά φάσματα!

Φυσικά το γεγονός αυτό δεν έχει περάσει απαρατήρητο και στον επιχειρηματικό κόσμο. Ειδικά όσον αφορά τις B2C πωλήσεις, η συγκεκριμένη πλατφόρμα θεωρείται πλέον ένα από τα κύρια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επιχειρίσεις κάθε είδους!

Αναμφίβολα, η χρήση του Instagram ως εργαλείο μάρκετινγκ μπορεί να ενισχύσει την επιτυχία του brand σας, να σας συνδέσει με τους πελάτες σας και να ενισχύσει την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Ποιος όμως, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσουμε το engagement στον λογαριασμό μας;

Αυτά τα μυστικά θέλω να μοιραστώ μαζί σας σήμερα! Πάμε λοιπόν!

1. Αρχικά: Ανεβάζουμε τις φωτογραφίες μας τις μέρες και ώρες που είναι onlineτ ο κοινό μας, ώστε να έχουμε άμεση ανταπόκριση!

Πώς μπορείτε να το ξέρετε αυτό; Σκεφτείτε απλά, πότε είστε εσείς online; Σύμφωνα με έρευνες αυτό είναι και ένα από τα στοιχεία που μας ενώνει με το κοινό μας! Οι στιγμές που συνδεόμαστε στο Instagram! Την επόμενη φορά λοιπόν που δε θα ξέρετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να ανεβάσετε μια φωτογραφία ενός προϊόντος, απλά παρατηρείστε ποιες ώρες είστε εσείς online και κάνετε scroll στο feed σας!

Φυσικά, για τους πιο προχωρημένους υπάρχουν και τα Instagram analytics. Δημιουργείτε μια σελίδα στο facebook με το όνομα της εταιρείας σας {εκτός και εάν υπάρχει ήδη – μιας και οι περισσότερες εταιρείες έχουν ένα Facebook Page σήμερα}. Την συνδέετε με το Instagram σας και ξαφνικά το Instagram σας μετατρέπεται σε business profile που σας δείχνει ό,τι στοιχείο μπορεί να χρειάζεστε αναφορικά με τις ώρες, τις ημέρες και τα χαρακτηριστικά του κοινού σας!

2. Αφού λοιπόν έχουμε ανεβάσει τη φωτογραφία μας και βλέπουμε ήδη τον αριθμό των likes και των comments να αυξάνετε, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ LIKEΣΕ ΣΧΟΛΙΑ την ημέρα που ανεβάσαμε την φωτογραφία μας!

Ναι ξέρω, κανένας δεν το συμβουλεύει αυτό. Κοιτάξτε όμως τι γίνεται…

Πότε είναι μια καλή στιγμή να πατήσουμε like ή να απαντήσουμε σε σχόλια; Την επόμενη φορά που θα ανεβάσουμε φωτογραφία! Ναι, μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά με αυτό τον τρόπο κάθε φορά που κάποιος θα βλέπει ότι υπάρχει ανταπόκριση από την μεριά μας, είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθεί εκ νέου το προφίλ μας και να κάνει engage και με τις νέες φωτογραφίες που έχουμε ανεβάσει!

* Φυσικά πάντα απαντάμε στα σχόλια! Όταν ένας άνθρωπος έχει αφιερώσει έστω και ένα λεπτό από τον χρόνο του για εμάς, το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε ως δείγμα ευγνωμοσύνης, είναι να κάνουμε το ίδιο! Απαντάμε στην αξία που μας δίνει κάποιος, με αξία! Μόνο έτσι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα τέλειο community, εάν νοιαζόμαστε!

3. Χρησιμοποιούμε τα σωστά hashtags ανάλογα με τη φωτογραφία που δημοσιεύουμε κάθε φορά και φυσικά ανάλογα με τη φύση του προφίλ μας.   

Το Instagram μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμε μέχρι 30 hashtags σε κάθε post. Ωστόσο το ιδανικό είναι να χρησιμοποιούμε 2-11 σε κάθε post και φυσικά για αυτό έχει σημασία να χρησιμοποιούμε τα πιο αποδοτικά hashtags. Εκτός από 3-4 hashtags τα οποία θα είναι εμφανή στο caption, για την πλειοψηφία των hashtags είναι καλό να κάνουμε ένα σχόλιο κάτω από την φωτογραφία μας και να βάζουμε τα υπόλοιπα εκεί. Με αυτό τον τρόπο διατηρούμε μια άρτια αισθητική στον λογαριασμό μας και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Είναι καλό να υπάρχουν σε κάθε δημοσίευση:

  • Πολλά εξειδικευμένα hashtags (ανάλογα με την φωτογραφία και το τι απεικονίζει)
  • Ένα ή δύο hashtags τοποθεσίας
  • Κάποια industry hashtags (ανάλογα την φύση του brand και του προφίλ σας)
  • Ένα brand hashtag (αυτούσιο το όνομα του brand και του προφίλ σας)

Σε γενικές γραμμές δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τα ίδια hashtags κάθε φορά, επειδή έτσι θα τα βλέπει πάντα το ίδιο κοινό. Πρέπει να χρησιμοποιούμε μια ποικιλία από συγκεκριμένα hashtags αποφεύγοντας τα πολύ δημοφιλή. Ο στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε τα hashtags στα οποία δυνητικοί πελάτες μας περιηγούνται ήδη.

* Tip: Μπορείτε να δημιουργήσετε κάποιες ομάδες hashtags και η κάθε μια από αυτές να περιλαμβάνει 11 διαφορετικά hashtags. Ανάλογα με την δημοσίευση θα εναλλάσσονται και αντίστοιχα κάθε φορά θα προσθέτετε εξειδικευμένα hashtags!

4. Τελευταίο tip για να αυξήσετε το engagement στο προφίλ σας, και ίσως το πιο σημαντικό είναι: Ανεβάζουμε τουλάχιστον 2 stories για κάθε νέο post!

Ναι! Και μάλιστα storiesμε συγκεκριμένη μορφή!

Το πρώτο να είναι μια φωτογραφία του προφίλ μας, με το τελευταίο postκρυμμένο και tagτο accountμας (π.χ. @ioannafo ή epixeirogr) με μια προτροπή να δουν περί τίνος πρόκειται!

Το δεύτερο story θα είναι αυτούσιο το post μας, το οποίο θα το έχουμε κάνει share ως story (είναι επιλογή που προσφέρει η πλατφόρμα του Instagram σε όλους μας) κάτω δεξιά σε κάθε φωτογραφία μας. Με αυτόν τον τρόπο το post είναι clickable στα stories μας ακόμη και εάν δεν έχουμε 10Κ followers!

Ωστόσο και αυτή την φορά, καλό θα ήταν να αποκρύπτετε κάποια πληροφορία, ώστε να υπάρχει ένας λόγος να πατήσουν να δουν την φωτογραφία. * Για παράδειγμα, αν απεικονίζεστε εσείς μπορείτε να κρύψετε το πρόσωπο σας με κάποιο emoji και να τους παραπέμψετε να δουν ποια ήταν η πραγματική σας έκφραση.

Της Ιωάννας Φωτοπούλου

Πηγή: epixeiro.gr