1 στους 4 καταναλωτές χρησιμοποιεί το κινητό για να συγκρίνει τιμές

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 02/07/2019 / ΩΡΑ: 17:00 / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΕΡΕΥΝΕΣ, ΝΕΑ

Κάτι παραπάνω από κομβικός είναι, πλέον, ο ρόλος των κινητών συσκευών και κυρίως των smartphones, στις online συναλλαγές. Σε αυτό το πλαίσιο, το κινητό τηλέφωνο εξελίσσεται σε “εργαλείο” τόσο για τον καταναλωτή, όσο και για την επιχείρηση, τόσο πριν από τη διαδικασία των αγορών, όσο και κατά τη διάρκεια της. Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας στους τέσσερις καταναλωτές χρησιμοποιεί το κινητό του για να συγκρίνει τιμές, ακόμα και τη στιγμή που ετοιμάζεται να κάνει μία αγορά. Στο μεταξύ, οι πληρωμές μέσω κινητού αναμένεται να ξεπεράσουν το 40% των συνολικών συναλλαγών στις μεγάλες αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (GfK International Retail and Consumer Insights – Tech Trends 2017).

Διπλασιασμός του τζίρου για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που αξιοποιούν το sms marketingΣτην Ελλάδα, το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Έως τα τέλη του 2019, ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα φτάσει τα €4 δις, αυξημένος κατά 8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Στο μεταξύ, το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών, που έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά για να αγοράσουν κάτι, έχει αυξηθεί από 27% το 2012 σε πάνω από 40% στα τέλη του 2018.

Τα στοιχεία αυτά δείχνουν τόσο τη δυναμική του e-commerce, όσο και την αντίστοιχη ανάγκη των επιχειρήσεων για άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους καταναλωτές, μέσα από τα κανάλια που οι ίδιοι επιλέγουν στην καθημερινότητά τους.

Αύξηση πωλήσεων μέσω sms
Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι η επικοινωνία μέσω του κινητού τηλεφώνου είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών και αναδεικνύουν το sms σε ισχυρό εργαλείο marketing, με εντυπωσιακή αποδοχή από τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με στοιχεία του SMSAPI Report 2018, περισσότεροι από 35% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να δώσουν τον αριθμό του τηλεφώνου τους, προκειμένου να λαμβάνουν καλύτερη ενημέρωση και προσφορές για τις αγορές τους. “Χάρη στην άμεση και γρήγορη επικοινωνία που προσφέρει το sms, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους πελάτες τους και να επηρεάζουν τον όγκο πωλήσεων, ειδικά όταν θέλουν να ανακοινώσουν εκπτώσεις, προσφορές ή νέα προϊόντα”, τονίζει η SMSAPI, η οποία έχει δημιουργήσει ένα σύστημα ειδοποιήσεων μέσω SMS για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της, αυτό έχει εφαρμογή στον ευρύτερο κλάδο του εμπορίου και των υπηρεσιών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το εμπόριο προϊόντων τεχνολογίας, αλλά και την εστίαση. Ιδιαίτερα οι μεγάλες αλυσίδες αυτών των κλάδων, μέσω του sms “χτίζουν” όχι μόνο σταθερό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους, αλλά και δυναμικά “loyalty clubs”.

Πηγή:ΣΕΠΕ