arcadianet espa
Enterprise Europe Network
To άρθρο της εβδομάδας. 9 ενέργειες για αποτελεσματικό Email Marketing [5ο μέρος]
marketing 3111733 1920

Φτάσαμε στο τελευταίο μέρος της σειράς μας με τις 9 ενέργειες για αποτελεσματικό Email Marketing. Σε αυτό εδώ το άρθρο, θα δούμε τις δύο τελευταίες ενέργειες που κλείνουν την σειρά μας. Θα τις βρείτε ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

8. Re-targeting στα social media

Μπορεί να είδαμε, στα προηγούμενα άρθρα, πως θα χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά το email marketing, όμως εδώ θα δούμε πώς συνδυάζεται εξαιρετικά και με άλλα κανάλια όπως το Facebook και τα υπόλοιπα social media.

Είμαι ένθερμος υποστηρικτής του cross-channel promotion, δηλαδή της προώθησης μέσα από διάφορα κανάλια marketing και όχι μόνο από ένα.

Όταν αναφερόμαστε σε Re-targeting, εννοούμε γενικότερα την διαφήμιση σε άτομα που έχουν προηγουμένως κάνει ήδη κάποια επαφή με την επιχείρηση μας. Μπορεί να επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μας, ή να είναι ήδη πελάτες μας.

Εμείς εδώ αναφερόμαστε σε Re-targeting ατόμων που έχουμε ήδη τα email τους (βρίσκονται δηλαδή στην λίστα μας).

Για παράδειγμα, εάν τρέχω μια προσφορά για κάποιο προϊόν μου και στείλω μια καμπάνια email – έχουμε ήδη δει ότι μπορούμε να «ξεχωρίσουμε» και να φτιάξουμε μια νέα ομάδα, από άτομα που άνοιξαν ή έκαναν κλικ στα email αυτής της καμπάνιας.

Μπορώ στην συνέχεια να κάνω extract την λίστα με αυτά τα συγκεκριμένα email και να φτιάξω ένα custom audience (προσαρμοσμένο κοινό) στο Facebook.

emailmarketing_5_1.jpg?mtime=20191123124327#asset:153157

Την συνέχεια μπορείτε να την υποθέσετε. Φτιάχνω μια διαφήμιση με την προσφορά αυτή στο Facebook και την βλέπουν αποκλειστικά τα άτομα αυτού του συγκεκριμένου κοινού.

Εδώ θα κάνω μια μικρή σημείωση. Για να είστε καλυμμένοι με τον κανονισμό GDPR, θα πρέπει να αναφέρετε στους όρους της σελίδας σας ότι χρησιμοποιείτε cookies και ότι θα κάνετε διαφήμιση Re-targeting στο Facebook.

9. Κρατήστε «καθαρή» τη λίστα σας

Εάν χτίζετε την Λίστα σας εδώ και αρκετό καιρό, τότε θα έχετε προσέξει ότι υπάρχουν κάποιοι που ΔΕΝ έχουν ανοίξει κανένα email σας ούτε έχουν κάνει κλικ – για 6 μήνες ή και περισσότερο.

Οι ζωές των ανθρώπων αλλάζουν και ότι μας άρεσε 6 μήνες ή 1 χρόνο πριν, τώρα δεν το βρίσκουμε ενδιαφέρον. Είναι κάτι που συμβαίνει και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό. Τα email αυτά όμως, λειτουργούν ως «βαρίδια» στην λίστα μας και μας τραβούν προς τα κάτω!

Θα πρέπει να τα διαγράψουμε.Στόχος μας είναι να έχουμε μια καθαρή και ενεργή λίστα! Τα οφέλη είναι πολλά. Πέρα από τα υψηλότερα Open και Click που θα δούμε, το να συντηρούμε μια λίστα κοστίζει και χρήματα.

Οι περισσότερες πλατφόρμες email marketing χρεώνουν βάση του αριθμού διευθύνσεων email που διατηρούμε. Το να έχω, λοιπόν, 10.000 email στην λίστα μου, εκ των οποίων ενεργά είναι μόλις τα 5.000, είναι σαν να πετάω χρήματα. Δεν έχει κανένα νόημα να διατηρείτε μια μεγάλη Λίστα email όταν αυτά είναι ανενεργά.

Βρείτε τα και στείλτε τους μερικές ενημερώσεις ότι θα προχωρήσετε σε διαγραφή τους.

emailmarketing_5_2.jpg?mtime=20191123124510#asset:153158

Εάν δεν υπάρξει καμία ανταπόκριση μετά από 1-2 επαναλήψεις (ότι θέλουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν τα email σας), τότε θα πρέπει να πατήστε το κουμπί της διαγραφής! Το ξέρω, δύσκολο – αλλά απαραίτητο!

Το επόμενο βήμα

Συνοψίζοντας και τα 5 μέρη της σειράς μας για το Email Marketing – είδαμε 9 ενέργειες που προτείνω να δοκιμάσετε. Θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε (ή να βελτιώσετε) το email marketing που κάνετε ήδη.

Πάμε να τις δούμε συνολικά.

  1. Κάνουμε αρχικά εγγραφή σε μια πλατφόρμα Email Marketing
  2. Χτίζουμε την Λίστα των email μας (με τον σωστό τρόπο)
  3. Προσέχουμε τον Αποστολέα του email
  4. Γράφουμε ένα καλό «Θέμα» και «Preview»
  5. Κάνουμε «Τμηματοποίηση»
  6. Φτιάχνουμε αυτοματισμούς email
  7. Στέλνουμε email βάση συμπεριφοράς (Email Behavioral marketing)
  8. Κάνουμε Re-targeting στα Social media
  9. Κρατάμε την Λίστα μας καθαρή

Το επόμενο βήμα είναι να ξεκινήσετε σταδιακά να εφαρμόζετε αυτές τις ενέργειες. Εάν ξεκινάτε τώρα, προχωρήστε με την εγγραφή σας σε μια πλατφόρμα email marketing.

Εάν χρησιμοποιείτε ήδη το email marketing, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να προσφέρετε ακόμα μεγαλύτερη αξία στους συνδρομητές σας. Προσοχή – όχι μόνο προσφορές! Υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που μπορείτε να στείλετε.

Και μην ξεχνάτε. Χρησιμοποιήστε το Email Marketing για να Δημιουργήσετε Σχέσεις – ΌΧΙ για να κάνετε μια Πώληση! Το email marketing δεν δουλεύει έτσι.

Πρώτα χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης. Οι πωλήσεις θα ακολουθήσουν. Το email είναι το ιδανικό κανάλι για το πετύχουμε.

Του Βασίλη Παππά

Πηγή:epixeiro.gr

Βρείτε τα προηγούμενα μέρη του άρθρου πατώντας τους παρακάτω συνδέσμους

4ο Μέρος

3ο Μέρος

2ο Μέρος

1ο Μέρος

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα