arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Το άρθρο της εβδομάδας. Πώς θα βελτιστοποιήσετε τα άρθρα του blog σας για υψηλή κατάταξη στην Google;
marketing 3111733 1920

​Ίσως έχετε ακούσει πόσο σημαντικό είναι το blogging για την επιτυχία του μάρκετινγκ σας. Είμαι ο Ουστάς Ανδρέας και σήμερα θα δούμε ότι είναι σημαντικό να μάθετε πώς να ξεκινήσετε ένα blog και να γράφετε αναρτήσεις – άρθρα ιστολογίου για αυτό, ώστε κάθε άρθρο να υποστηρίζει την επιχείρησή σας.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να «χτίζετε» το traffic σας, για την απόκτηση νέων πελατών και την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας του brand σας!

Αν τα άρθρα σας και το περιεχόμενό σας δεν κατατάσσονται καλά στην Google, δεν πρόκειται να σημειώσετε μεγάλη πρόοδο. Πρέπει να εφαρμόσετε αποδεδειγμένη στρατηγική-τακτική για να αυξήσετε την κατάταξή σας στη Google. Για το 2019, τα σημαντικότερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την καλύτερη κατάταξη των άρθρων σας είναι:

1. Βελτιστοποίηση για keywords

  • Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στον τίτλο σας
  • Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί σε κάθε άρθρο
  • Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά LSI
  • Συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά στις επικεφαλίδες H2 ή H3

2. Βελτιστοποιήστε το content

  • Αυξήστε το μήκος
  • Βελτίωση της αναγνωσιμότητας
  • Ενημερώστε συχνά

3. Συμπεριλάβετε technical ranking factors

  • Κάντε τη διεύθυνση URL σας πλούσια σε λέξεις-κλειδιά και ευανάγνωστη.
  • Συμπεριλάβετε μια συναρπαστική περιγραφή meta.
  • Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας

4. Βελτιώστε τα links

  • Προωθήστε το περιεχόμενό σας για backlinks
  • Κάντε περισσότερη internal linking (εσωτερική σύνδεση)
  • Επίλυση broken links (προβληματικών συνδέσμων).
  • Βελτιώστε το anchor text.

5. Διορθώστε το layout

  • Κάντε το φιλικό προς το κινητό.
  • Κάντε γρήγορη φόρτωση.
  • Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε έγκυρα CSS και HTML.

6. Πηγαίνετε «πέρα από το κείμενο»

  • Συμπεριλάβετε κουμπιά κοινωνικής κατανομής.
  • Imbed διαφορετικούς τύπους μέσων.
  • Προετοιμαστείτε για φωνητικές αναζητήσεις.

Ίσως εργάζεστε σκληρά για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά δεν έχετε βελτιστοποιήσει σωστά τα άρθρα σας. Νομίζω ότι πρέπει να το δοκιμάσετε. Αυτός είναι ο λόγος που ονομάζεται «content marketing» και όχι μόνο “content”. Ξεκινήστε να εργάζεστε πιο έξυπνα και όχι πιο δύσκολα με το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας.

Η ειρωνική πραγματικότητα είναι ότι αν σταματήσετε να εστιάζετε τόσο πολύ στην κατάταξη στις κορυφαίες 10 της Google και αντίθετα να επικεντρωθείτε στον χρήστη ενώ στοχεύετε σε πιο μακροχρόνιες λέξεις-κλειδιά, θα παρατηρήσετε μια τεράστια ώθηση στην επισκεψιμότητα και στις ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Google είναι παθιασμένη με τους χρήστες και θα ανταμείψει μια καλή εμπειρία χρήστη.

Του Ανδρέα Ουστά

Πηγή:epixeiro.gr

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα