arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Εκθέσεις τουρισμού για το 2016
exchibition

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας ενημερώνει τα άμεσα ενδιαφερόμενα μέλη του ότι στο πλαίσιο υλοποίησης συνδυασμένων δράσεων προβολής του παραγωγικού και τουριστικού τομέα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου προτίθεται να συμμετάσχει σε σημαντικές διεθνείς εκθέσεις τουρισμού.
Στο περίπτερό της Περιφέρειας Πελοποννήσου οι επαγγελματίες, του τουριστικού κλάδου, θα μπορούν να προβάλουν τις επιχειρήσεις τους, υλοποιώντας προκαθορισμένα ραντεβού με τους εγχώριους και διεθνείς tour operator.

Οι προγραμματισμένες εκθέσεις για το 2016 είναι:

• BIT, Μιλάνο, 11-13 Φεβρουαρίου 2016
Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού BIT πραγματοποιείται στο Mιλάνο στο εκθεσιακό κέντρο FIERA MILANO. Είναι η μεγαλύτερη ιταλική έκθεση τουρισμού που πραγματοποιείται στο Μιλάνο και παρουσιάζει μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον για την σημαντική αγορά που γειτνιάζει με την Πελοπόννησο. Κατά τη διάρκεια της Bit 2015, ο συνολικός αριθμός επισκεπτών ξεπέρασε τους 80.000, εκ των οποίων οι 53.600 επαγγελματίες και 30.000 κοινό. Στην Βit λαμβάνουν μέρος ως εκθέτες περισσότερες από 2.139 εταιρείες, που προέρχονται από 100 χώρες.

• IFT Βελιγράδι, 18-21 Φεβρουαρίου 2016
Η έκθεση πραγματοποιείται με τη συμμετοχή περισσότερων από 800 εκθετών από τουλάχιστον 40 χώρες και την επισκέπτονται περισσότεροι από 50.000 επισκέπτες. Μεγάλο μέρος είναι από την κρίσιμη αγορά των Βαλκανίων και ειδικότερα την αγορά της Σερβίας όπου θα υπάρχει απευθείας πτήση με τον Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας για το 2016 μια φορά κάθε δέκα ημέρες.

• GREKLAND PANORAMA, Στοκχόλμη, 12-14 Φεβρουαρίου 2016
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA διοργανώνεται από την εταιρεία North Events και είναι η πρώτη αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα, για τον τουρισμό, την γαστρονομία και τον πολιτισμό της. Τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Ελληνο-Σουηδικού Επιμελητηρίου.
Μεγάλοι υποστηρικτές καθώς και εκθέτες είναι οι tour operators APOLLO KUONI, TUI NORDIC, AIRTOURS, VING, TEMA RESOR, η αεροπορική εταιρία SAS – Scandinavian Airlines και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας ελληνικών τροφίμων στην Σουηδία FONTANA.
Στη συγκεκριμένη έκθεση συμμετέχουν κατά μέσο όρο
• 7.000 επισκέπτες
• 115 εκθέτες
• 22 προορισμοί
Διοργανώνονται επιχειρηματικές συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας της Σκανδιναβίας. Εκπρόσωποι των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων και οργανισμών (Buyers) συμμετέχουν σε ειδικό πρόγραμμα συναντήσεων με εκπροσώπους της ελληνικής πλευράς (Sellers).
Η Grekland PANORAMA φιλοξενεί στους χώρους της καθημερινό πρόγραμμα παρουσιάσεων με θεματικές κατηγορίες τον πράσινο και εναλλακτικό τουρισμό, προορισμοί, γαστρονομία και παράδοση ελληνικών προϊόντων – ελληνική διατροφή, κουλτούρα και πολιτισμός της Ελλάδας, κ.α.
Οι παρουσιάσεις είναι ανοικτές στο κοινό και τους επαγγελματίες.

• ITB, Βερολίνο, 9-13 Μαρτίου 2016
Η Internationale Tourismus – Bοerse του Βερολίνου, αποτελεί την μεγαλύτερη και πιο γνωστή διεθνή έκθεση τουρισμού στον κόσμο όπου συμμετέχουν τουριστικοί επαγγελματίες από όλον τον κόσμο. Η έκθεση, που εναλλακτικά αποκαλείται και International Tourism Exhange, δηλαδή Διεθνές Χρηματιστήριο του Τουρισμού (όπως και η έκθεση Β.Ι.Τ. του Μιλάνου), αποτελεί ένα πραγματικό τουριστικό χρηματιστήριο, με κατά μέσο όρο 170.000 επισκέπτες συνολικά, με τους 110.000 εξ αυτών να είναι εμπορικοί επισκέπτες, ενώ 10.000 εκθέτες από συνολικά 180 και πλέον χώρες δίνουν το παρών προσπαθώντας να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε αυτό το τεράστιο πλήθος. Διεξάγεται κάθε Μάρτιο στους χώρους της Messe Berlin στο διεθνές συνεδριακό κέντρο του Βερολίνου, το οποίο είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα στην Ευρώπη, διαρκεί πέντε ημέρες και απευθύνεται τόσο στους ανθρώπους του τουρισμού, όσο και στο ευρύ κοινό. Τις τελευταίες δύο ημέρες η έκθεση είναι ανοιχτή και στο κοινό, αλλά τις τρεις πρώτες ημέρες ισχύει αυστηρά το Β2Β σύστημα και δικαίωμα παρακολούθησης της έκθεσης έχουν μόνο οι εμπορικοί επισκέπτες, έτσι ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για επαγγελματικές επαφές και επιτεύξεις συμφωνιών μεγάλης αξίας ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες του τουρισμού απ’ όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία και το διεθνές συνέδριο Ι.Τ.Β. Convention, το οποίο περιλαμβάνει θέματα γενικότερου προβληματισμού γύρω από όλο το φάσμα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, όπως οι κλιματικές αλλαγές, οι εξελίξεις και οι νέες τάσεις στον ξενοδοχειακό τομέα και στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών και άλλα επίκαιρα θέματα.

• MITT, Μόσχας, 23-26 Μαρτίου 2016
Η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΤ είναι η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού που πραγματοποιείται στη Μόσχα και παρουσιάζει έντονο τουριστικό ενδιαφέρον. Κάθε χρόνο έλκει χιλιάδες επισκέπτες και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Κατά τη διάρκεια της Mitt 2015, o συνολικός αριθμός επισκεπτών ξεπέρασε του 73.000 εκ των οποίων το 74% ήταν επαγγελματίες επισκέπτες ενώ έλαβαν μέρος ως εκθέτες περισσότερες από 1.800 εταιρείες που προήλθαν από 200 χώρες. Επίσης, μεγάλη προσέλευση υπήρξε και από το κοινό, που αναζήτησε πληροφόρηση για τα ταξίδια του, o συνολικός του αριθμός υπερέβη τους 30.000.

• WTM, Λονδίνο 7-9 Νοεμβρίου 2016
H World Travel Market είναι μία από τις εκθέσεις που συγκεντρώνει κάθε χρόνο τα βλέμματα και το ενδιαφέρον της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Το κορυφαίο τουριστικό γεγονός της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και ένα από τα σημαντικότερα διεθνώς, διεξάγεται κάθε χρόνο, το μήνα Νοέμβριο, στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο ExCel του Λονδίνου, και, κατά τις ημέρες που διαρκεί, στο χώρο της έκθεσης μπορούν να εισέλθουν μόνο εμπορικοί επισκέπτες (αποκλειστικά Β2Β έκθεση) τις τρεις πρώτες ημέρες, ενώ ειδικά την πρώτη ημέρα η είσοδος επιτρέπεται αυστηρώς μόνο σε όσους έχουν ειδική πρόσκληση (επίσημοι προσκεκλημένοι, Υπουργοί Τουρισμού από όλες τις χώρες του κόσμου, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης, προσκεκλημένοι των εκθετών), τέλος το κοινό εισέρχεται την τελευταία ημέρα της έκθεσης.
Η διεθνής έκθεση του Λονδίνου καταλαμβάνει έκταση 45.000 τ.μ. καθαρού εκθεσιακού χώρου, είναι καθαρά επαγγελματική και δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία:

  • Πάνω από 6.000 από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας παρακολουθούν και παρευρίσκονται στην WTM, κατά μέσο όρο.
  • Περισσότερα από 28.000 μέλη του Meridian Club και εμπορικοί επισκέπτες παρακολουθούν την WTM.
  • Η WTM συνεργάζεται με πάνω από 40 διεθνή τηλεοπτικά και διαδικτυακά κανάλια και έντυπες εκδόσεις, ενώ παρευρίσκονται σε αυτή περισσότεροι από 3.000 τουριστικοί δημοσιογράφοι.
  • 20.000 επαγγελματίες από το εξωτερικό και το Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν μέρος στις b2b συναντήσεις της έκθεσης.
  • 8.000 – ειδικά μέλη του Meridian Club παρακολουθούν την WTM. Εκπροσωπούνται σε αυτήν περισσότερες από 190 χώρες απ’ όλο τον κόσμο, με το 52% απ’ όλους τους συμμετέχοντες στην έκθεση να προέρχεται από χώρες, εκτός Μεγάλης Βρετανίας.

• PHILOXENIA, Θεσσαλονίκη 17-20 Νοεμβρίου 2016
H έκθεση PHILOXENIA αποτελεί την επίσημη εκθεσιακή έκφραση της χώρας στην παγκόσμια τουριστική αγορά, και για χρόνια συνδράμει ουσιαστικά στο επιχειρείν του κλάδου. Η PHILOXENIA τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει μια νέα προοπτική για την ανάπτυξη της Ελληνικής Τουριστικής Βιομηχανίας, με άνοιγμα σε νέες αγορές και πλήθος σημαντικών κλαδικών εκδηλώσεων.
Συγκεκριμένα, κατά το 2015, κατέγραψε:
• 300% αύξηση σε συμμετοχές ξενοδοχείων
• 18% αύξηση επισκεψιμότητας
• 75 φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες από όλον τον κόσμο
• προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις στα εκθεσιακά stand
• σημαντικά αποτελέσματα από το Συνέδριο για το branding προορισμών
• συμμετοχή αρκετών Περιφερειών της Χώρας, με εκπροσώπηση των τουριστικών τους
• προορισμών και υπηρεσιών
• 20 παράλληλες εκδηλώσεις φορέων και παραγόντων του Τουρισμού.
Παράλληλα, διοργανώνεται και η έκθεση για ξενοδοχειακό εξοπλισμό Hotelia.

• GRECKA PANORAMA, Βαρσοβία 2ο δεκαήμερο Δεκεμβρίου 2016
Η έκθεση Grecka Panorama διοργανώνεται στην Πολωνία στο εκθεσιακό κέντρο Torwar Arena, στη Βαρσοβία – αποκλειστικά για την Ελλάδα και την Κύπρο με βάση το επιτυχημένο μοντέλο των εκθέσεων Grekland Panorama της Στοκχόλμης.
Σκοπός της διοργάνωσης είναι η πολυδιάστατη προβολή της Ελλάδας, στο τρίπτυχο τουρισμός – πολιτισμός – γαστρονομία και η προώθηση προορισμών, επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών στο Πολωνικό κοινό, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων Πολωνών επισκεπτών.

• GREEK TOURISM Expo, Metropolitan Expo, 25-27 Νοεμβρίου 2016
Η Greek Tourism Expo αποτελεί αμιγώς τουριστική έκθεση και είναι η μοναδική που λαμβάνει μέρος στην Αθήνα. Στην έκθεση προγραμματίζονται 100 Διεθνείς και υψηλού επιπέδου Hosted Buyers από 25 χώρες, που θα συναντήσουν οι εκθέτες στην έκθεση. Οι εκθέτες αποτελούνται από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις τουρισμού, Περιφέρειες, Δήμοι και Οργανισμοί, Ξενοδοχεία, Ταξιδιωτικά Γραφεία, Εταιρείες On line Tourism, Επιχειρήσεις κρουαζιέρας, Οργάνωσης Marketing, κ.λ.π.

Δηλώσεις συμμετοχής
Σε περίπτωση συμμετοχής σας να αποστείλετε στο email:invest.in.peloponnese@gmail.com την έκθεση στην οποία επιθυμείτε να συμμετάσχετε, τα στοιχεία σας στα ελληνικά και αγγλικά (ονοματεπώνυμο, είδος επιχείρησης, επωνυμία και στοιχεία επιχείρησης, τηλέφωνο επικοινωνίας, email).
Επιπλέον να ενημερώσετε την Περιφέρεια σε περίπτωση που επιθυμείτε να διενεργήσετε κάποια εκδήλωση (διαγωνισμό, γευσιγνωσία τοπικών προϊόντων, κ.α) εντός του περιπτέρου της Περιφέρειας.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Περιφέρεια Πελοποννήσου
Τηλέφωνο/ Fax: 2713601141-16/601115
e-mail: invest.in.peloponnese@gmail.com,
Ιστοσελίδα: http://ppel.gov.gr

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα