arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Το gaming στηρίζει τις πωλήσεις την παγκόσμια αγορά των υπολογιστών
computer 1844996 1280 e1570087719762

Ανοδική πορεία και μάλιστα με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης καταγράφει η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών για gaming. Οι πωλήσεις desktops, notebooks και monitors για gaming έφθασαν τα 10,4 εκατ. μονάδες κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2019, πετυχαίνοντας ετήσια αύξηση κατά 16,5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών και οθονών για gaming αυξήθηκαν με διψήφιο ποσοστό το δεύτερο τρίμηνο του 2019Σύμφωνα με την IDC, οι φορητοί υπολογιστές για gaming συνέχισαν να κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς συσκευών για παιχνίδια κατά το εξεταζόμενο διάστημα. Οι δε πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση έναντι του δευτέρου τριμήνου του 2018. Στο μεταξύ οι πωλήσεις επιτραπέζιων υπολογιστών για gaming, μετά από μια κακή επίδοση το 2018, αλλά και το πρώτο τρίμηνο του 2019, κατάφεραν να ανακτήσουν τη θετική τους πορεία, με τις αποστολές να αυξάνονται κατά 3,3% ετησίως.

Όπως σημειώνουν οι αναλυτές οι φόβοι για πρόσθετες αυξήσεις των τιμών λόγω των εμπορικών συγκρούσεων με την Κίνα συνέβαλαν στη βελτίωση των συνολικών αποστολών συσκευών στις ΗΠΑ Τέλος, η ζήτηση για οθόνες τυχερών παιχνιδιών παρέμεινε ισχυρή, καταγράφοντας ένα πολύ καλό τρίμηνο σε όγκο και, συνεχίζοντας να ξεπερνά τις άλλες δύο κατηγορίες.

Εκτιμήσεις για το 2019
Σύμφωνα με τη σχετική ανάλυση της IDC (Worldwide Quarterly Gaming Tracker), η αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών για gaming (σταθεροί, φορητοί και οθόνες) θα αυξηθεί συνολικά κατά 9,6% στο σύνολο της χρήσης του 2019, φθάνοντας τα 42,8 εκατομμύρια μονάδες. Σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη, η IDC αναθεώρησε επί τα βελτίω τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές της, αλλά μείωσε τις μακροπρόθεσμες προβλέψεις τις για την κατηγορία των επιτραπέζιων και των φορητών υπολογιστών, ενώ παράλληλα αύξησε τις προοπτικές για τις οθόνες παιχνιδιών.

Στην κατηγορία των σταθερών ηλεκτρονικών υπολογιστών για gaming για το σύνολο του 2019 αναμένονται πωλήσεις της τάξης των 15,6 εκατ. συσκευών, ενώ η κατηγορία θα αντιπροσωπεύει το 36,4% της συνολικής αγοράς. Οι οθόνες, με πωλήσεις 7,8 εκατ. συσκευών θα αποτελούν το 18,3% της αγοράς, ενώ οι φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές για gaming θα αντιπροσωπεύουν το 45,3% του συνόλου με πωλήσεις 19,4 εκατ. συσκευών. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, οι συνεχιζόμενες επενδύσεις σε επίπεδο Hardware καθιστούν όλο και πιο ελκυστικό αλλά και προσιτό στους καταναλωτές το συνολικό οικοσύστημα των παιχνιδιών.

Το γεγονός αυτό αναμένεται να συμβάλλει στη διατήρηση της σταθερής, αν και μέτριας υιοθέτησης των συσκευών για gaming και τα επόμενα χρόνια. Οι προβλέψεις της εταιρείας κάνουν λόγο για πωλήσεις 55,2 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το τέλος του 2023. Σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις, οι φορητοί υπολογιστές παιχνιδιών εκτιμάται ότι θα εξακολουθήσουν να κατέχουν το μερίδιο του λέοντος τόσο σε επίπεδο όγκου όσο και σε ό,τι αφορά τα έσοδα της αγοράς.

Πηγή:ΣΕΠΕ

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα