arcadianet espa
Enterprise Europe Network
Πρωτογενής Τομέας, Οινοποιεία, Επιμελητήριο Αρκαδίας, Εκλογές και Επιχειρείν μέσα από την οπτική του Προέδρου Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννη Τρουπή σε συνέντευξή στο SuperTV.
Στιγμιότυπο οθόνης 2022 11 28 135302 e1669638849416

Θέματα παντός ύλης, εστιασμένη σε επαγγελματικό επίπεδο ο κ. Γιάννης Τρουπής μιλά  για όλα στην εκπομπή «Άρωμα Αρκαδίας» του τηλεοπτικού σταθμού Supertv.

Ο κ. Τρουπής και ως Πρόεδρος της ΕΝΟΑΠ τονίζει ότι «Το μέλλον για τα κρασιά της Πελοποννήσου είναι λαμπρό» ζητώντας παράλληλα να αλλάξει το marketing του Πελοποννησιακού Αμπελώνα για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί εξαιτίας της πανδημίας και των μεγάλων ανατιμήσεων αναφέρει «όποιος ασχολείται με τον  Πρωτογενή τομέα και την  παραγωγή  είναι τυχερός γιατί πάντα θα είναι ένα επάγγελμα που θα είναι σε ζήτηση. Ο πρωτογενής τομέας είναι ο βασικός πυλώνας της τροφικής αλυσίδας».

Με τον χαρακτηρισμό «Οι αγρότες είναι επιχειρηματίες και πρέπει να εκμεταλλευτούν και τα επιχειρηματικά τους δικαιώματα» αναφέρει την ίδρυση του τμήματος Πρωτογενούς τομέα στο Επιμελητήριο Αρκαδίας κάνοντας ανοικτό κάλεσμα για ένωση αγροτών – παραγωγών, μέσα από το Επιμελητήριο Αρκαδίας και επισημαίνει ότι το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το έναυσμα, πριν από κάποια χρόνια στο πλαίσιο της ΚΕΕΕ στη ΔΕΘ, να γίνει μία συνάντηση για τα τμήματα του πρωτογενούς τομέα των Επιμελητηρίων.

«Οι αγρότες αποκτούν και άλλα δικαιώματα χωρίς να χάσουν τα δικαιώματα που έχουν ως αγρότες» τονίζει χαρακτηριστικά.

Μεταξύ των δράσεων και πρωτοβουλιών που έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στο Επιμελητήριο, εστίασε στις προσπάθειες της Διοίκησης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει και κυρίως στην ψηφιοποίηση τους, στη συνεργασία που έχει το Επιμελητήριο με τον Δήμο Τρίπολης στο πλαίσιο του Open Mall.

Επιπλέον αναφέρθηκε στις πρωτοποριακές δράσεις στο πλαίσιο της απολιγνιτοποίησης, που θα φέρουν αντισταθμιστική βοήθεια σε επιχειρήσεις και πολίτες με το κλείσιμο των μονάδων της ΔΕΗ.

Όσον αφορά στο τουριστικό τοπίο της Αρκαδίας «η Αρκαδία χωλαίνει» αναφέρει χαρακτηριστικά και μιλάει για τις προσπάθειες του Επιμελητηρίου Αρκαδίας μέσω των fam trip, της καμπάνιας του «This is Arcadia» καθώς και τη τουριστικής πλατφόρμας που σχεδιάζει προκειμένου η Αρκαδία να μπει ψηλά στον τουριστικό χάρτη.

Σημειώνεται ότι μετά τη συνέντευξη του Προέδρου Επιμελητηρίου Αρκαδίας ακολουθεί η συνέντευξη του Αντιπροέδρου των Καφεστιατόρων Αρκαδίας και Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Βασίλη Αθανασιάδη για θέματα που αφορούν στην πανδημία και κέντρα διασκεδάσεων, δράσεις και προτάσεις επισκεψιμότητας.

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα άρθρα